Više je valja pokojni Pipi i njegova stara kurijera na parni pogon nego cili Pulapromet

0
Od ponedjeljka 18. lipnja ukinute su sve Pulaprometove autobusne linije u općini Marčana
Od ponedjeljka 18. lipnja ukinute su sve Pulaprometove autobusne linije u općini Marčana

U redakciju našeg portala pristiglo je pismo Anđela Valića, HSU-ovog vijećnika u Općini Marčana koji se osvrnuo na ukidanje Pulaprometovih autobusnih linija u Općini Marčana, kritizirajući zbog takvog poteza aktualnu vlast u Marčani, koja, kako kaže Valić, ima novaca za švedske stolove, izlete i službene automobile, ali nema za sufinanciranje autobusne linije.

"Od ponedjeljka 18. lipnja ukinute su sve Pulaprometove autobusne linije u Općini Marčana, pa tim činom nažalost za sve one koji ne posjeduju osobni automobil prestaje svaka veza s gradom Pulom, iako je Općina Marčana dijelom i vlasnik Pulaprometa", stoji u pismu.

"Još u rujnu 2010. godine ukinuta je jutarnja radnička linija koja je povezivala cijelu Proštinu, Rakalj i Krnicu s Pulom. Kao vijećnik Općinskog vijeća Općine Marčana dostavio sam općinskoj upravi više dopisa o nastalom problemu, te sam pokrenuo raspravu po tom pitanju na sjednicama Općinskog vijeća. Odgovor je uvijek bio isti, nema novaca za sufinanciranje radničkog autobusa za područje Raklja, Krnice i Proštine, te da se tim autobusom vozi malo putnika, uz odgovor načelnika da će se ukinuti i preostale autobusne linije na području općine.

Osobno mislim da autobus nije samo puka potreba da se njime stigne do grada, već on predstavlja povezanost između okolnih naselja i grada, kompaktnost okolnih općina i ovisnost njenih stanovnika s gradom Pulom što sam kao vijećnik upozoravao.

Sada, nakon skoro dvije godine ukidaju se sve autobusne linije na području Općine Marčana, a odgovor je još uvijek isti, nema novaca za sufinanciranje istih, ali zato ima novaca za neke druge bitnije stvari. Ima tako novaca koliko hoćete za organiziranje izleta podobnim i poslušnim, ima novaca za dovođenje najskupljih pjevača, ima novaca za švedske stolove i restorane, ima bogami i za službene automobile,.ali nema novaca za kurijeru.

Slikajte se sada svi vi penzioneri koji trebate ići doktoru ili u jutro vaditi krv, i vi učenici koji trebate odraditi praksu, i vi studenti koji radite preko student servisa, a vi radnici koji ste koristili radnički autobus, ionako ste već navikli da ga nema već skoro dvije godine.

Zamislite, u 21. stoljeću s ovom općinskom upravom i s ovom vlasti doživjeli smo da nemamo kurijere, a tamo još u prošlom stoljeću, negdje iza rata, pokojni Pipi iz Krnice vozija je kurijeru za Pulu, i to ne običnu kurijeru, nego kurijeru na parni pogon kojoj je trebalo svako jutro dva sata prije naložiti kaldaju. Kurijeru koja je imala svjetla pogonjena karbidom, kurijeru koja je polako, brzinom od 20 kilometara na sat, ali sigurno, dovezla svoje putnike na odredište.

Neka je laka crlena istarska zemlja pokojnen Pipiju iz Krnice i njegovoj staroj kurijeri. Više je valja pokojni Pipi i njegova stara kurijera na parni pogon nego cili Pulapromet i cila općinska uprava u Marčani", zaključuje Anđelo Valić u svom pismu.

Parni autobus vozio je za Pulu brzinom od 20 km/h
Parni autobus vozio je za Pulu brzinom od 20 km/h

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa