Nakon opće halabuke, Hrvatske željeznice 'sjetile' se Istre. Evo kakva je sad situacija s vlakovima
Nakon nedavnih brojnih javnih reakcija zbog kraha i ono malo preostalog željezničkog prometa u Istri, od jučer se stanje napokon normaliziralo te ponovno, kako doznajemo, prometuje svih 15 putničkih vlakova. U Pulu je, naime, početkom veljače dovezen zamjenski vlak za onaj pokvareni novi, koji je tek nakon dva mjeseca završio na popravku, a na ispomoć je stigla i nekolicina strojovođa iz drugih krajeva Hrvatske.
Zbog kvarova i pomanjkanja kadra, Hrvatske željeznice su, podsjetimo, u prosincu bile na tzv. školskim linijama, jutarnjoj iz Pule do Buzeta i poslijepodnevnoj u povratnom smjeru, vlakove u potpunosti zamijenili autobusima, o čemu je pisao i Istarski.hr.
Riječ je o linijama koje se, zapravo, i najviše koriste. Roditelji su bili na rubu strpljenja, spominjala se pobuna i peticija: smetao ih je neprimjeren prijevoz, natiskani i nesigurni autobusi koji su, povrh svega, kasnili u škole.
„Izgleda da su opća halabuka i medijski napisi, urodili plodom. Barem zasad, jer je ispomoć strojovođa odobrena za ovaj mjesec. Stvar je došla do uprave koja je navodno naredila da u Istri moraju voziti svi vlakovi“, rekao nam je dobro upućen sugovornik.
O ovoj temi govorilo se i u Saboru, gdje je na kronične probleme željezničkog prometa na Poluotoku višekratno upozorio IDS-ov zastupnik Dalibor Paus, ocijenivši da je normalno funkcioniranje prometa u Istri postalo anomalija.
Koliko je stanje s nedostatkom kadra ozbiljno, potvrđuje i prošlog tjedna raspisani javni natječaj za osposobljavanje strojovođa, kojim Hrvatske željeznice - Putnički prijevoz traže 24 takva djelatnika, od čega njih petoro za rad u Puli.