Novi uspjeh tvrtke iz Vodnjana

Infobip ulazi na japansko tržište preko najvećeg telekom igrača

0
Silvio Kutić
Silvio Kutić

Infobip je sklopio strateško partnerstvo s NTT Com Online Marketing Solutions Corporation, dijelom najveće japanske telekomunikacijske grupacije NTT, izvijestili su iz tvrtke.

Kroz ovu suradnju hrvatske cloud komunikacijske usluge postat će dostupne japanskim kompanijama, i to kroz posebno prilagođenu platformu koja kombinira NTT-ove messaging i glasovne usluge s Infobipovom tehnologijom, navode iz tvrtke.

Nova platforma, nazvana NTT CPaaS, omogućit će japanskim tvrtkama korištenje višekanalnih komunikacijskih rješenja bez potrebe za kodiranjem, uključujući i alate za umjetnu inteligenciju, pojašnjavaju iz Infobipa.

 

“Platforma je izgrađena na tri ključne komponente – NTT-ovim pouzdanim messaging i glasovnim uslugama, Infobipovoj tehnologiji za komunikaciju kroz aplikacije, te našoj ekspertizi na japanskom tržištu”, poručuje Yoshie Tsukamoto, predsjednica i CEO NTT Com Online.

Cijela platforma bit će dostupna na japanskom jeziku, s lokalno prilagođenim sustavom plaćanja. Osim postojećih NTT-ovih usluga, partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala poput webRTC-a, live chata i međunarodnih messaging usluga na japansko tržište, najavljuju iz kompanija.

“Ovo partnerstvo omogućit će japanskim tvrtkama da pruže bolja korisnička iskustva kroz višekanalnu komunikaciju”, izjavio je Silvio Kutić, suosnivač i glavni direktor Infobipa.

Autor

Istarski.hr

Istarski.hr

redakcija@istarski.hr

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa