Infobip ulazi na japansko tržište preko najvećeg telekom igrača
Infobip je sklopio strateško partnerstvo s NTT Com Online Marketing Solutions Corporation, dijelom najveće japanske telekomunikacijske grupacije NTT, izvijestili su iz tvrtke.
Kroz ovu suradnju hrvatske cloud komunikacijske usluge postat će dostupne japanskim kompanijama, i to kroz posebno prilagođenu platformu koja kombinira NTT-ove messaging i glasovne usluge s Infobipovom tehnologijom, navode iz tvrtke.
Nova platforma, nazvana NTT CPaaS, omogućit će japanskim tvrtkama korištenje višekanalnih komunikacijskih rješenja bez potrebe za kodiranjem, uključujući i alate za umjetnu inteligenciju, pojašnjavaju iz Infobipa.
“Platforma je izgrađena na tri ključne komponente – NTT-ovim pouzdanim messaging i glasovnim uslugama, Infobipovoj tehnologiji za komunikaciju kroz aplikacije, te našoj ekspertizi na japanskom tržištu”, poručuje Yoshie Tsukamoto, predsjednica i CEO NTT Com Online.
Cijela platforma bit će dostupna na japanskom jeziku, s lokalno prilagođenim sustavom plaćanja. Osim postojećih NTT-ovih usluga, partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala poput webRTC-a, live chata i međunarodnih messaging usluga na japansko tržište, najavljuju iz kompanija.
“Ovo partnerstvo omogućit će japanskim tvrtkama da pruže bolja korisnička iskustva kroz višekanalnu komunikaciju”, izjavio je Silvio Kutić, suosnivač i glavni direktor Infobipa.