U ugovorenom roku završena tri brodska dizel električna agregata za Maltežane
Vodeći proizvođač dizel električnih agregata u Hrvatskoj i najveći servis za brzohodne dizel agregate na Jadranu, Motortech Consulting iz Pule finiširao je proizvodnju tri brodska dizel električna agregata za prvi od ukupno četiri jednaka broda za naručioca GMKH Limited iz Malte. Riječ je o luksuznom putničkom brodu Emerald Kaia dužine 120 m, kapaciteta 130 putnika s oko 100 članova posade koji će ploviti Mediteranom ljeti, odnosno na Bahamima u zimskim mjesecima.
Ovaj tjedan primopredajni zapisnik o uspješno provedenom testiranju agregata na probnom stolu Motortech Consultinga potpisali su predstavnik Hrvatskog registra brodova, pod čijim nadzorom se gradi brod, kao i predstavnik malteškog naručitelje.
Pri tome iz Motortecha posebno ističu veliko zadovoljstvo obavljenim poslom i pohvale koje je prilikom testiranja izrazio supervizor iz Međunarodnog udruženje klasifikacijskih društava IACS. Naime, radi se o vrlo složenom agregatu koji, osim što je pogonjen najnovijim MANovim brodskim motorom, ima dodatno ugrađenu selektivnu katalitičku redukciju (SCR), koristeći pri tom ureu u specijalnim mješačima gdje dolazi do maksimalne razgradnje i sagorijevanja štetnih čestica. Ovo je prvi puta da se tako sofisticirani motor u sklopu brodskog agregata testira van matične tvornice u njemačkom gradu Nürnbergu.
Nazivna snaga agregata je 660kWe/825kVA, 3 x 450 V / 60Hz pri 1800 okretaja u minuti s ugrađenim MAN brodskim motorom D2862LE328 zapremine 24 litara, maksimalne snage 700kW pri 1800-1 i generatorom marke Stanford model S6L1M-E42 nominalne snage 875 kVA s pojačanom zaštitom od prodora vode IP44.
Agregati su u fazi pakiranja te će idući tjedan iz riječke luke krenuti brod s dva Motortechova kontejnera koji bi u roku približno mjesec i pol trebao doploviti u brodogradilište HALONG Shipbuildnig company u Vijetnamu, u kojem će se graditi sva četiri broda. Posao za pulsku tvrtku za ovaj prvi brod time još nije okončan, budući da je jedna od ugovornih obveza i puštanje u probni rad koje se očekuje u rano proljeće. Prije okončanja ovog posla očekuje se i potpisivanje nove narudžbe za idući brod, kako je planirano u okvirnom ugovoru.
Zadnji brod trebao bi biti gotov tijekom 2027. godine, pri čemu će ukupna vrijednost posla za Motortech Consulting iznositi gotovo četiri milijuna eura.