UZBUDLJIVE VOŽNJE OKO POREČA

Buzetski automobilist slavio na posljednjoj utrci sezone i stigao do državnog naslova

0
Viliam Prodan i Marko Stiperski (foto: Rally Poreč Press)
Viliam Prodan i Marko Stiperski (foto: Rally Poreč Press)

Fenomenalnom vožnjom na posljednjem brzinskom ispitu ovogodišnjeg Rally Poreč, buzetski automobilist Viliam Prodan sa suvozačem Markom Stiperskim ostvario je pobjedu u ukupnom poretku te stigao do svog prvog naslova na ovom natjecanju. Prodan i Stiperski u škodi fabiji rally2 su uoči posljednjeg brzinskog ispita zaostajali 3,3 sekundi za dotad vodećom posadom Federico Laurencich i Alberto Mlakar, također u škodi fabiji rally2, da bi kod Kašćerge brzinac prošli za čak 11,8 sekundi bolje od talijanske posade te na taj način slavili u generalci natjecanja s ukupnim vremenom 50.17,6 u deset brzinskih ispita ukupne dužine od 90,34 kilometara. Bolji od Talijana na posljednjem brzincu bili su i mađarska posada Antal Kovacs i Gergely Istovics u hyundaiu i20, koji su na kraju zauzeli treće mjesto ukupnog poretka.

 

- Bila je borba cijeli dan. Dobro smo dočekali posljednja dva brzinca koja su ušla u noć i tu smo se bolje snašli od konkurencije. Poreč je uvijek zanimljiva utrka, vrlo dinamična sa puno ‘haklova’ što dodatno donosi šoder na stazu, ali utrka je uvijek interesantna i tu je jako teško pobijediti. Konkurencija je bila respektabilna i ljubitelji relija su mogli vidjeti puno jakih posada i drago nam je što smo mi na kraju na čelu te kolone. Nakon što je Pokos odustao trebalo je samo završiti utrku da bi postali državni prvaci, dok te s druge strane vuče da pobijediš na natjecanju. Odlučili smo ići jako do kraja i to nam se na kraju isplatilo, rekao je po okončanju natjecanja Viliam Prodan. 

Natjecanje su prvoga dana najbolje započeli Slovenci Rok Turk i Blanka Kacin u hyundaiju i20 rally2, ispred Prodana i Stiperskog, da bi na kraju dana odustali od daljnjeg natjecanja zbog nedozvoljenog preranog ulaska u vremensku kontrolu, čime su kažnjeni sa šest minuta dodatnog vremena.. Zbog svega preostalih 71,30 kilometara brzinskih ispita u nedjeljnom itinereru nisu nastaviti natjecanje, jer su smatrali kako neće uspjeti nadoknaditi kaznene minute.

Tako su početkom drugog dana vodstvo preuzeli Federico Laurencich i Alberto Mlakar i držali ga do posljednjeg brzinca. Od istarskih posada do treće mjesta klase 3 stigao je Marko Fakin sa suvozačem Aleksandrom Radovčićem (ProRace) u renault cliju rally5 i vremenom od 1:00.31,5. I istoj klasi Sandi i Nensi Jugovac (Istra Racing team) u peugeot 106 rallyu zauzeli su na kraju osmo mjesto s 3.25,2 minute zaostatka za Fakinom i Radovčićem, dok su Marin Mikolj i Stefan Sinčić (Buzet Autosport) u peugeotu 106 zauzeli 13. mjesto u klasi. Među vozačima klase 4 Lari Matošević i Roberto Cerin (ProRace) u peugeotu 106 rally stigli su do petog mjesta s vremenom 1:02.51,8, ispred svojih klupskih kolega Marka Užile i Tonija Vugrineca koji su za Matoševićem i Cerinom zaostali 50,5 sekundi.

Autor

Siniša Žulić

Siniša Žulić

sport@istarski.hr

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa