NAJLOŠIJI RESTORAN U HRVATSKOJ NALAZI SE PREKO PUTA PULSKOG TZ-a

'To je sramotno. Grad ne bi smio davati u zakup terase vlasnicima nekih lokala'

0
Foto: Mirjana Vermezović Ivanović
Foto: Mirjana Vermezović Ivanović

Ironično, ali stvarno. Najgori restoran u Hrvatskoj, prema recenzentu Gastro tražilice, nalazi se na Forumu, ni manje ni više nego preko puta Turističke zajednice grada Pule. Možda je upravo činjenica da je tako blizu institucije kojoj je cilj turistički promovirati grad utječe na to da gosti s povjerenjem sjedaju u restoran, bez prethodne provjere, jer tko bi povjerovao da se nešto tako može nalaziti na prelijepom rimskom trgu, na mjestu gdje stoluje i prvi čovjek grada. 

Restoran Nonno na Googleu ima ocjenu 1,4, a na Tripadvisoru 1,5, gdje ima 1035 recenzija gostiju, od kojih je njih čak 908 napisalo - terrible! No, loša ocjena nije od jučer, poznato je da se gosti već godinama žale na katastrofalnu uslugu, pa i na odnos osoblja, i to ne samo Turističkoj zajednici, neki su se obratili čak i gradskim ocima. Pokušali smo razgovarati i s vlasnicom Tatjanom Tomljenović, koja, međutim, nije željela javno komentirati loše ocjene iznesene na račun njenog lokala.

Stoga smo se i mi uputili preko puta, do Turističke zajednice, želeći doznati na koji način TZ može utjecati na poboljšanje usluge u ovom objektu te informirati goste. Zanimalo nas je ruši li ovaj slučaj cjelokupnu percepciju o pulskom ugostiteljstvu i kakva je općenito ponuda u središtu Pule.

 

„Nažalost, Turistička zajednica grada Pule nema polugu kako utjecati na ugostitelje. U prošlosti smo pokušali ocjenjivati, ali smo shvatili da se stvari mijenjaju u jednom objektu i kroz godinu više puta: kvaliteta ovisi o promjeni vlasnika, kuhara i drugog“, kaže Sanja Cinkopan Korotaj, direktorica pulskog TZ-a.

Nemoguće je, veli ona, navedeno pratiti i na koncu davati točnu informaciju o objektu.

„Danas ima više portala na kojima gosti mogu provjeriti restorane, a ako ne provjeravaju pitanje je bi li provjeravali i naš web s ocjenama, a bez provjere lako naiđu na loš izbor. S vremenom sve je više onih koji su digitalno pismeni i povjeravaju ponudu pa će se i time neki objekti 'maknuti'. Mislim da u Puli ima puno više kvalitetnih nego nekvalitetnih objekata, a ono čime se stimulira obično kvalitetne lokale je da ih gradovi nagrađuju ako rade cijelu godinu smanjenjem ili oslobađanjem pojedinih naknada. Ako rade cijelu godinu znači da moraju biti kvalitetni jer se domaće goste ipak ne može prevariti ili može maksimalno jedanput, veli Cinkopan Korotaj. Napominje da je Turistička zajednica godinama skretala pažnju Gradu Puli da vlasnicima pojedinih objekata ne bi trebali davati u zakup terasu upravo zbog svih loših situacija, ali i pritužbi gostiju.

„Grad je taj koji ima polugu da neke stvari izmijeni i uskrati. O Nonnu se u povijesti poduzimalo konkretne korake i pisalo u novinama, ali turisti to ne prate pa ih navedeno ne dira“, zaključuje Cinkopan Korotaj.

Zlatko Deskar, predsjednik ceha ugostitelja u Udruženju obrtnika Pule, smatra da su Grad ili TZ odavno trebali dati mišljenje ili pak opomenu ovom restoranu.

„Taj lokal je imao puno loših recenzija, ljudi bi direktno išli u TZ i potužili se na uslugu, samo bi prešli preko. Nikad se nije moglo reagirati, priča je da je taj prostor privatan i tako je iznajmljen i tu Grad vjerojatno ne može reagirati. Da je gradski prostor, možda bi se moglo reagirati. Eventualno se može popričati s tim vlasnikom“, kaže Deskar.

Smatra da ovaj slučaj šteti i drugim ugostiteljima u starom gradu.

„Najveća šteta je što se jedan trg u tritisućljetnom gradu kudi na ovaj način, a ima jako dobrih i finih lokala na toj poziciji“, veli on.

Na pitanje što bi se moglo napraviti, na koji način uputiti goste, kaže da nikad nije bio u Nonnu, ali niti u drugim restoranima u centru jer su zimi uglavnom zatvoreni, a ljeti ne stigne jer ima puno posla i u svom restoranu.

„Međutim, čudno mi je da se danas događaju takve stvari jer je danas sve dostupno na mobitelima. Mislim da svatko tko je na Google karti pogledao gdje se nalazi vidio da mu se odmah 'izbacio' restoran u blizini. Nije mi jasno da netko, kad vidi ocjenu 1,4, kaže evo, tu ću otići jesti. Ne znam kako bih to uopće komentirao, sramotno je da se takvo nešto uopće događa. Treba vidjeti također koliko su kompetentni oni koji pišu te recenzije, mada je u slučaju ovog lokala vjerojatno točno kako piše jer je dokazano da je i prije bilo primjedbi, zaključuje Zlatko Deskar.

Pitanja o ovome uputili smo i Gradu, zanima nas na koji način namjeravaju riješiti slučaj ugostitelja koji očito ne mare za svoje goste, ukoliko je to uopće moguće te namjeravaju li uskratiti zakup terase. Odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.

Autor

Mirjana Vermezović Ivanović

Mirjana Vermezović Ivanović

redakcija@istarski.hr

Najnovije vijesti

Istarski Forum

Za sudjelovanje u Istarskom Forumu potrebna je prijava ili registracija i izrada profila

Prijava ili Registracija korisničkog računa